Kancelaria parafialna jest miejscem, w którym możemy załatwiać wszelkie sprawy urzędowe związane z życiem sakramentalnym lub duszpasterskim. W kancelarii można zapisywać intencje Mszy św. oraz otrzymać wszelkie konieczne dokumenty i zaświadczenia.
Wszystkie dokumenty wydawane są wyłącznie do rąk własnych (za okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość) lub przez pisemne upoważnienie potwierdzone podpisami oraz dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Wykaz dokumentów związanych z poszczególnymi sakramentami znajduje się w zakładce Sakramenty.
W związku z pogrzebem katolickim należy przedstawić w kancelarii akt zgonu osoby zmarłej oraz zaświadczenie o przyjętych sakramentach świętych (np. obrazek od kapelana szpitala, itp.) - jeśli takie zostały przyjęte.
Kancelaria znajduje się przy wejściu do domu zakonnego, od strony parkingu.
wtorek 17.00 - 17.50
czwartek 17.00 - 17.50
W sprawach związanych z pogrzebem - prosimy kontaktować się w każdej chwili.
W sprawach naglących - w dni powszednie po wieczornej Mszy świętej.